Enfes Kurufasülye Mutfağı İstanbul
Posted by admin on 12 27th, 2008 | one response

Kuru Fasulye Kansere Birebir

İngiliz uzmanlar açıkladı: Kuru fasulye, tümörün vücutta oluşumunu ve büyümesini önlüyor… ABD’li uzmanlar onayladı: Haftada üç kez fasulye yemeyi adet haline getirin.
İngiltere’nin saygın eğitim kurumlarından Londra Üniversitesi’nde yapılan araştırmaların sonuçlarına göre; fasulye, nohut ve bezelye gibi baklagiller kansere karşı koruma sağlıyor. Baklagillerin yanısıra fındığın da bünyesinde bulunan “Ins5″ adlı maddenin tümör oluşumunu engellediği belirtiliyor. Amerikan Tarım Bakanlığı, herkese haftada üç kez bu gıdalara dayalı beslenme alışkanlığı edinmesini tavsiye ediyor. Aynı üniversite yapılan bir başka araştırmada ise, baklagillerin kolon kanseri riskini azalttığını gösteriyor. Baklagilleri haftada iki kez yiyenler, haftada bir kez yiyenlere göre daha az risk taşıyor.

”Gerçekten ilginç insan şaşırıyor yeri geldimi yahu herzaman mı aynı yemekler diye mızlanırız bakın görün bizim fasulye şifa deposuymuş meger”

saygılarımla.

1 Yorum »

  1. avatar comment-top


    Pillspot.org. Canadian Health&Care.Best quality drugs.Special Internet Prices.No prescription online pharmacy. High quality drugs. Order pills online

    Buy:Human Growth Hormone.Synthroid.Arimidex.Prevacid.Retin-A.Actos.Mega Hoodia.Petcam (Metacam) Oral Suspension.Nexium.Zyban.Prednisolone.Lumigan.100% Pure Okinawan Coral Calcium.Valtrex.Zovirax.Accutane….

    comment-bottom

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemeleri. Geri İzleme URL'si.

Yorum yapın

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.